2:a Januari



Morgonen startade med en promis innan frukost, men fy vad
jobbigt det var att dra vagnen, det var ju inte plogat. Grrrr
När jag kom hem hade barnen vaknat, så vi åt en god frukost.
Sen gick jag runt här hemma och små plockade och Linus
for runt och drog fram igen. Suck!





På eftermiddagen innan det var dags för Linus att sova, tog
Linnéa med honom ut i pulkan. Han tycker det är så roligt, han
blev så arg när jag stoppade ner honom i vagnen, passade på
att ta en ny promenad när han skulle sova, såg att nu var det
plogat. Betydligt lättare att dra vagnen.
Nu sitter jag här i min ensamhet, Dick jobbar, Albin och Linnéa
ska sova hos en kompis, Emelie är hos sin pappa och Linus sover.
Själv ska jag ta fram något gott och lägga mej i soffan för att
titta på andra delen av Arn.
Nej men vad händer nu, jo lill skiten grinar. Hmmmmmm
Vad nu??
Sicken tur han tystnade...
Soffan nästa!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0