Vänge besök



Idag var det lunch i Vänge som gällde, vi hade så mysigt.
Barnen lekte, nu märks inte ålders skillnaden så mycket,
Linus är mer ostadig när han går men annars så är dem
på samma nivå. Idag hittade han soppkvasten igen, som
han hade sist vi var där, han kommer bli en hejare på att
städa ;)

 

Efter en stunds lek var det dags för lunch, Linda hade fixat till kesoröra
med pitabröd, både gott och nyttigt.



Vid halv ett tiden begav vi oss av hem, försökte hålla Linus
vaken men han sov efter 2 minuter, helt slut. När jag kom
hem hade Dick kört fram spermietrucken, så det var bara
att lasta ner liten där. Jag sprang in och bytte om och sen
drog vi iväg på en solig promenad, lite jobbigt att gå, det var
ïnte plogat.



Precis när jag kommer hem slår Linus upp sina bruna ögon,
suck han skulle ha sovit lite längre. När vi ändå var ute och
jag såg att hästarna var i hagen utanför oss så gick vi dit
och tittade. Linus springer hela dagarna och pekar mot
fönstret och vill titta.



Efter vi ätit middag och Dick åkt till jobbet fick jag ett tok ryck,
jag tog med mej Albin och Linnéa och åkte till Maxi och stor
handlade. Linus fick stanna hemma med Emelie, han var så
trött, så hon fick kasta honom i säng. Hon är en klippa på att
ta hand om sin lillebror.



Nu ska jag bara få i säng barnen, sen ska Emelie och jag titta på
filmen med Irene Huss, också en bra svensk film i min smak.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Undrar om du bor i Uppsala? Vänge låter bekant då jag faktiskt hade en kille som bodde där för några år sedan om det är samma Vänge?! :-) Jag är själv från Uppsala men har bott i Norge sedan september.

2011-02-14 @ 09:03:18
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det ligger utanför Uppsala :D

2011-02-14 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0