Trevligt besök

Direkt efter frukost åkte bakgrejerna fram, här skulle
bakas pollykladdkaka. Vid halv tolv tiden kom nämligen
min kusin och hennes barn, barnen är jämn gamla med
Albin och Linnéa. Det började med att vi hade present
utdelning, typ alla har fyllt och vi har inte hunnit ses.
Linus som var minst fick det största paketet.



När han fått upp paketet fick han vänta en stund innan han
kunde testa sin nya leksak, den skulle först monteras. Min
kusin och barnen satte genast igång med monteringen,



undertiden gräddade jag våfflor till lunch, till oss vuxna blev
det lyxvåfflor med räkor, löjrom, cremefrachie och rödlök. Yammi!



När lunchen var avklarad var det dags för Linus att inviga sin nya
gunghäst, eller rättare sagt gungälg. Hihi



Han gungade på med blandad förtjusning, han både skrattade och
blev lite osäker.



Jag fick en jätte snygg väska, precis vad jag behövde. Dem andra var också
nöjda med sin presenter.

 



Nu sitter jag här hemma i soffan och bloggar, främmandet har åkt
hem och Dick tog med sej barnen och åkte in och tittade på
innebandy. Dem är nog helt slut när dem kommer hem, lekt hela
dagen, både ute och inne och sen innebandy på det. Lätt vaggade....

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0