Tisdag 15:e Februari



Go kväll kära vänner!
Idag har det inte hänt mer än vanligt, jag har tränat, strykit all
tvätt, bytt lakan i kiss Nisses säng, han sover så länge den där
ungen att blöjan är så tung när han vaknar, i morse fick vi lov
att väcka honom klockan tio. Då var hela pyamasen och täcket
blött, men han sover gott ändå. Tok unge!!
Sen har han busat runt hela dagen, knallar runt överallt och
undersöker. Idag har han tex plockat ut all tvätt ur tvätt-
maskinen flera gånger, hans tuletrasa låg där i och den skulle
han bestämt ha, sen har jag hittat smutstvätt från tvättkorgen
i hela huset, lite strumpor, trosor och tröjor. Mysig pojke!



Här är han i full färd med att busa med Tintin som ligger i
soffan.



Här står han vid tvn och busar med sin bil, mamma vill inte
att Linus ska köra med sin bil där, då flinar vi lite.....



Ja då mekar jag istället då, tänker Linus....



Här står vi och tittar på hästarna genom fönstret, som vi typ
gör femtioelva gånger om dagen. Ah dä ah dä säger han hela
tiden.
Vid halv sju var det läggdags, jag frågade då Linus om han
ville ha pyamas och gick direkt till skötbordet, tänk vad mycket
dem små liven förstår. Så söta!
Nu har lugnet lagt sej, jag har precis spelat Wii Mario kart med
Albin, jädrans vad vi körde. Skit kul!
Nu ska barnen äta kvällsmackor och titta på 112 på liv och död,
sen är det sängen. Förhoppningsvis så har Dick nån bra film som
vi kan lägga oss i soffan och titta på när ungarna har hoppat i säng.

Have a nice evening!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0