Sushi kväll!



Just nu sitter jag och Dick här hemma i soffan mätta och belåtna.
Vi har precis tryckt i oss 16 bitar sushi var, det är så sjukt gott.
I kväll blev jag och Dick ensama hemma, ja lill skiten också förstås.
Albin och Linnéa är hos mamma, dem har varit på bio och sett filmen
Hotell Gylleneknorren, sen ska dem sova där. Emelie är hos sin kusin
och lagar tacos och ska ha mys kväll.
På förmiddagen hände inte så mycket, vi sov till tio sen var det tänkt
att jag skulle gå en promis med hunden, och Linus ville gå och titta på
hästarna. Vi promenerade iväg glada i hågen, efter 15 minuter fick jag
nog och vände.. Det har ju blåst som bara den och vallarna var säker
40 cm höga på sina ställen, kom inte fram med vagnen. Suck och stön!
Jag är inte den som vänder i första taget, men i dag fick jag nog.
På eftermiddagen när barnen hade åkt i väg tog vi bilen och åkte
en sväng, vi hamnade till slut hemma hos våra vänner Owe och Karin.
Där fick vi kaffe och satt och snackade en stund tills det var dags att
åka hem och lägga liten. Linus tyckte det var roligt att få leka med
tvilling grabbarna, han satt så mallig mellan dem i soffan och tittade
på tvn.



Grabb ligan!

Nej nu är det bråttom, snart är det melodifestivalen och jag måste
hinna få fram den stora godis skålen. Hihi

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0