Snuvad på sushi

Suck, ja det kan man säga. Det är så jag kände i morse.
Jag hade nämligen planera in en lunch med en kär kollega,
vi skulle gå och äta Sushi, som jag har längtat, det är ju
så gott. Tyvärr blev det inte så pga sjukdom, så vi får ta
det en annan dag.



Istället tog jag en lång och skön frukost, satt samtidigt och
tittade runt på internet. Linus satt vid tvn med en ask russin
och tittade på Rorri. Lugnt och skönt!
Vid lunch kom Dick hem en snabbis, han jobbar dag denna
vecka, han hade tandläkar tid tolv. Vid ett tiden var Linus jätte
trött så när han hoppat i säng tog jag fram motionscykeln och
trampade så svetten lackade. Den här veckan när Dick jobbar dag
kommer man tyvärr inte in till Friskis och Svettis, så man får
vara dukig och motionera hemma istället. Sen är det också så
att våran jävla Ford har pajat igen, så det blir till att hålla sej
hemma. Ja det är man ju inte riktigt van vid...
Har även hunnit ut en lång och skön promenad med dogen.



Denna solnedgång lyckades jag fotografera från bilen när jag
hade varit och lämnat Linnéa på innebandy träning. Tyvärr så
blev inte bilden så fin som det var i verkligheten.
Hjälp vad rädd jag blev, Emelie kom precis hem och hon slet
upp dörren. Hon har varit hos sin kompis Hanna efter skolan.
Dem sitter typ ihop.



Idag är det ju onsdag och det innebär att dem visar Rorri
på bolibompa, så jag och Linus har suttit och gosat framför
tvn. Så mysigt att få sitta och snosa på honom. Nu sover
han gott...




Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2011-02-17 @ 13:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0