Se upp i backen!

I morse vid kvart över nio smög jag upp medans dem
andra fortfarande sov. Gjorde min frukost och satt i lugn
och ro och åt. Mina planer i dag var att jag skulle åka in
och träna direkt efter frukost. Innan jag hann iväg hade
dem andra kommit upp och Linus ätit sin gröt. Precis när
jag är på g här jag hur det händer nått i köket, japp det
var lilleman som tydligen var sugen på kalaspuffar. Dem
låg uthällda på golvet och han bredvid.



Efter vårat fredags fika så klädde vi på oss allihopa, ja nästa, inte Emelie hon
är inte hemma i helgen. Nu var det dags att gå till pulkabacken. Idag var det
inte så kallt, men då ska det blåsa istället så det känns som det är jätte kallt.
Vi tog på oss ordentligt och stövlade i väg.



      

Vi tävlade mot varanndra och Linus tyckte det var så kul
att svischa nerför backen, ja så länge han åkte med mej och
Linnéa. Dick och Albin orkade inte hålla upp fötterna när dem
åkte så dem gjorde värsta molnen av snö, Linus var alldeles
blöt i ansiktet efteråt. Då kom tårarna, det var ju kallt.



Det allra bästa är nog när man får åka själv.




   





Efter en timme hade Linus ledsnat och fått nog med snö i ansiktet,
så då gick vi hem. Det hade även hunnit bli middagstid för honom,
så han var nog lite hungrig. Nu är vi alla mätta och belåtna och lilla
Linus har hoppat i säng. Nu ska här laddas upp inför Let´s Dance, Dick
stackarn ska åka och jobba.

Ha det så mysigt i kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0