Melodifestivalen

Sitter just nu här med min



i soffan, har precis tittat på melodifestivalen.
Dagen som varit började som en lördag i Ekebylund
brukar börja, alltså innebandy för hela slanten. Albin
spelade match i allianshallen, dem vann med 6-3,
men det var en jätte spännande match, trodde ett
tag att dem skulle förlora. Tur att jag hade fel. Hemma
igen satte jag fart med att förbereda inför middags bjudningen,
min kära kompis Åsa och hennes sambo. Undertiden jag
stökade omkring i köket skjutsade Dick nästa barn till
innebandy, dock bara en träning. Linnéa hann inte mer än
hem och in i duschen, för sen skulle hon iväg på bowlingkalas
och efter det skulle dem hem till tjejen som fyllde för att
äta och titta på melodifestivalen. Mysigt!!
Vid fem tiden dök vårat främmande upp, vi började med
en öl och lite till tugg.



Linus som gått och varit trött hela eftermiddagen blev helt
till sej i trasorna när dem kom. Han for runt som en duracell-
kanin. Han var helt tokig i oliver. När vi fått honom i säng så
satte vi oss till bords och avnjöt en förhoppningsvis god middag,
det serverades Kyckling under mangotäcke med en sallad.



Middagen var lagom avklarad till melodifestivalen körde igång.
Till melodifestivalen tog vi en kopp kaffe och bläbärspannacotta
med vitchoklad.



Tyvärr kunde dem inte stanna så länge, Christer mådde inte
bra, började nog bli förkyld. Men det var trevligt den stund
dem var här. Alltid lika trevligt och umgås med sina vänner.
Åsa som en gång i tiden varit florist, hade givetvis en fin
bukett tulpaner med sej. Tack o tack!!



Ja för att återgå till melodifestivalen, vad tyckte ni??
Ja jag säger bara DANNYYYYYYYYYYYYYYY





Go kväll kära ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0