Kyla kyla och åter kyla



Jag tror jag blir galen, i morse när jag var upp och gjorde välling
visade termometern -28, gissa om det var skönt att krypa
tillbaka ner i sängen och sova tre timmar till. Nej det blev
ingen morgon promenad i dag heller. Nu är det bara sju
grader och det ska ju bli mildare till helgen. Skönt! Så i morgon
kan man kanske försöka att gå till pulkabacken. Ja barnen trotsade
kylan och gick ut själva en stund till backen, men dem vill gärna 
att jag också följer med och det kan jag ju förstå. Tyvärr vill jag 
inte ta ut Linus när det är mer än -10, han rör sej ju inte så han
fryser lättare. Håller tummarna för att morgondagen blir bra.





Eftersom det är torsdag i dag så innebär det städning för min del,
har även hunnit med att köra lite spinning.
På eftermiddagen kom två klasskompisar till Emelie, dem ska gå
på en gymnasiefest på utestället Kalas. Vilken tur att Dick jobbar
där i kväll, så han kan hålla ett öga på tjejerna. Ha ha!!
Just nu är det ett himla skrattande och målande av naglar mm.
Man vet ju själv hur man varit :D
I kväll blir det bara jag och Albin hemma, så han och jag ska ha
lite mys och baka scones och dricka te.



Ha en skön kväll, för det ska jag och Albin ha!!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0