Torsdag 8;e December

Äntligen har jag lagt mej på rygg i soffan.
Dagen startade med ett besök uppe på Akis, spec mödravården. Åsa kom ut till oss undertiden och tog hand om Linus. Hon hade nog fullt upp med både min och sin egna lilla gosse, Linus som springer runt och nallar i skåpen och sen lille oliver som har lärt sej att åla och inte ligger stil där man lagt honom,
Uppe på spec mvc tog det tid, var där i en och en halv timme. Allt var ok, livmodertappen något förkortad.
Hemma hade Åsa hunnit avklarat barnens lunch. När jag kom hem lag jag Linus och fixade lunch till oss mammor.
På eftermiddagen var det innebandy för hela slanten, Dick skjutsade först till vattholma och sen nästa träning i storvreta. Fram och tillbaka. Jag gjorde middag. Jag, Emelie och Linus åt tidigare och sen åkte vi till Maxi och handlade. Hade tänkt göra det i morgon efter jobbet men kom på att jag är nog helt slut ändå, skönt att få komma hem och ta helg.

Nu väntar jag snart hem dem sista från träningen, och när barnen kommit i säng så blir det lite mys med glögg.

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0