Studsmatte dags!!




Direkt efter frukost stack jag och alla barnen till Ica Maxi
för att stor handla, snart är det påsk så det behöver fyllas
på i kylen. Den här veckan hade dem billigt små godis, och
vad är en påsk utan påskägg. Vi skuttade även in på Lindex
en snabbis, Linus behövde lite påfyllning med kläder nu när
det börjar bli varmt.

 

 

När vi kom hem åt vi lunch och sen dukade vi fram fika i solen,
barnen hade valt fikabröd från bageriet på Maxi. Mums!!
Satt sen med nästan mot solen medans Linus sov och försökte
bestämma mej för vad jag skulle fortsatt med under dagen.
Det är så mycket man vill göra på en gång när solen tittar fram,
känns som att tiden inte räcker till, och rätt som det är när man
är i fullgång så är det dags att göra middag så att barnen hinner
äta innan det är dags för fotbollsträning.  Efter träningarna idag
så har jag och barnen satt upp studsmattan, det har varit ett riktigt
tjatande om detta, men nu är det gjort. Nu är jag faktiskt lite ruggig,
det blåste bra kallt ute nu. Det blir soffan nästa!



Hej då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0