Ute dag

Ingen sol idag heller :(
Direkt efter frukost satte jag igång med att stor städa, i hopp
att det kommer sol imorgon, och då kan jag njuta hela dagen.
När jag städade inne tog Dick och gick ut för att göra i ordning
ute rummet. Nu är det så fint, det är bara en ny ljuslykta som
ska upp tillsammans med dem andra i taket. Nu kan värmen få
komma så jag kan sitta där ute med ett glas vin.



Linus stod i fönstret och ville ut, han gick och hämtade sina
stövlar, till sist gav Dick med sej och en lycklig Linus skuttade
ut.



När det var dags att gå in för att äta lite Linus blev det inga glada
miner vill jag lova.
Strax innan lunch ringde Albins fröken Birgitta för att tala om att
Albin hade blivit påhoppad helt utan anledning, en pojke hade tagit
tag i Albins nacke och dunkat ner Albins huvud rakt i bänken. Albin
bara rasade ihop och skrek. Han mådde lite illa, så han ville åka hem.
Min oturs kille...
Efter lunch var det dags för Linus och även Dick, som jobbar natt i natt,
att sova middag. Då tog jag chansen att åka in till gymmet.
När jag kommer hem så har Linus vaknat och tvingat ut Albin, hahaha
nu terrar han hos allihopa.

 








Till Línus stora besvikelse hade inte Albin lust att vara ute någon längre stund,
det var tur att Linnéa höll på med hjärt och lugn räddning inomhus, Dick har gått en
kurs och då fick dem en liten docka, så nu är barnen i full gång och lär sej.
Det är ju kanon...



Nu har det blivit kväller, jag och Linus har varit ut på en promis undertiden
som Linnéa tränade fotboll. Linus sover och barnen sitter nu ner bäddade under
en varsin filt, nu ska vi titta på Arga Snickaren.

Go kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0