Underbara fredag!!




Heeeeeeeeeeeeeeeeej!
Åh så skönt med vår!!

Eftersom jag är så glad över att våran lång promenad runda
har torkat upp, efter att inte kunna gå där på hela vintern, så
gick vi den idag igen. Det är tur att Linus tycker det är så skönt
att åka vagn, halva rundan är skogsväg och det är inte mycket
att titta på, men Linus hittar alltid nått att peka på.



Idag är det fredag, jag och Linus satt igång och bakade innan
han skulle sova middag, för när han sov var det solen som gällde..
Idag var det inte alls lika skönt som igår men det gör inte så
mycket det är iallafall sol. :D
På fredagar sluta barnen tidigt i skolan och dem kom hem
farandes för att fredagsfika. 



Idag försökte jag att kratta bort lite kvistar, som typ täcker hela
tomten. GRRRRRRRRRRR Det gick inget vidare, det blåste för mycket.



Undertiden försökte Linus att åka bobbycar, som jag letade fram förrådet



Efter en dag i solen var det dags att hoppa i badet när vi kom in.



 

Badbus!!



Ha en trevlig helg och hoppas ni får njuta av vårsolen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0