Regn regn regn...



Usch, det har varit en riktig soff liggar dag idag, det tyckte iallafall vovven.
På förmiddagen hände det inte så mycket. gick här hemma och grejade lite.
Linus tyckte tydligen att vi skulle baka, han drog fram mixern och började
greja, tur att jag hade gömt kniven till mixern.







Vid tolv tiden tog jag med mej Emelie in till gymmet, tänkte att man kanske
skulle bli lite piggare utav att träna. Ja jag fick faktiskt lite mer energi. När
jag kom hem tog jag tag i en hög med saker som skulle upp på vinden, men
som har blivit liggande för att jag inte orkat. Hittade även på en kartong där
uppe med alla barnböcker och pussel, har egentligen inte plats i Linus rum
men snart så kommer han att få en ny hylla och den kommer att rymma en
hel del. Vi ska som jag kanske skrev tidigare dela av vårat sovrum så Linus får
lite mer förvarings yta.
I kväll är Dick äntligen ledig och vi ska lite mys. lite röd vin och nått
gott tilltugg. Så nu ska jag gå och fixa lite saker inför morgondagens jobb,
så jag kan slå ner röven i soffan sen. 

Ha det så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0