Påsk städ!

 

På förmiddagen fick Linus vara hemma och mysa med sina syskon, jag
och Dick passade på attt åka in och träna, det är så sällan vi kan åka in
tillsammans.
Hemma igen så var det mycket som skulle fixas, påskstädas, pyntas, fixa
med tvätt, allt för att kunna njuta av påsken och inte behöva känna att det
är en massa som måste göras.



Barnen har en varsinn låda med påsksaker , dem får en ny påsksak i
ägget varje år. Här är Linnéa i full fart med att hänga upp sina saker
som ska hänga i riset.



Nu är huset färdig städat, lite pynt (orkade inte ta fram så mycket i år),
och jag  har gjort i ordning barnens påskägg. Emelie som ska fira påsk med
sin kompis Hanna på hennes land, åker i morgon och då måste hon ju få med
sej sitt ägg, därför var jag tvungna att fixa äggen.



Nu ska barnen och jag mysa lite!

Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0