Långfredag



När jag och Linnéa var ute på min dagliga morgonpromenad, kom
ambulanshelikoptern flygande och landade bredvid oss. Linus tittade
med stora ögon.


Vad är det som kom ner från himlen??




När vi drog iväg på promenaden blåste det ganska kallt och var
mulet, men när vi var hemma igen hade det blivit sol. Nice!!
Jag tillbringade någon timme i solen medans Linus sov middag.
Idag har han varit rikigt busig, springer runt och skriker, kastar
leksaker och står och hoppar jämnfota.



Här har han kommit på att han kan gömma sej under köksön, som ni
ser står han på tå och det är också nått nytt han kommit på. Han
kanske blir en ballerina, vad nöjd hans pappa skulle bli då ;)



Som ni ser så har vi passat på att grilla i det fina vädret, det är
ju helt ljuvligt gott. Det blev kyckling fileér med en super god fetaost
sås, som jag bara gör på sommaren när vi grillar. Yammi!!
Mätta och belåtna ska vi nu sjunka ner i soffan, är sååå godis sugen,
men jag får hålla mej till imorgon, gissa om jag har laddat med påskgodis.

Ha en trevlig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0