En sväng till stan!

Albin har tjatat några dagar nu att han vill åka in till
Barnens hus, där vill han köpa nya hockeygubbar till sitt
hockeyspel. Så fam Hammar tog en sväng till stan på
förmiddagen. Tyvärr fanns det inga gubbar på Barnens hus,
så vi åkte till Toysrus istället, och till Albins stora lycka fanns
det gubbar där.



 Linus såg en gräsklippare som han vill gå runt
med, den fick han. Det fick bli hans påskpresent.



När vi kom hem gjorde jag som Emelie, satt mej i solen. Gissa om Emelie hade
fått färg idag, hon har legat ute i bikini. Linus han skuttade runt och klippte
gräset, medans Dick klippte buskar.



 

Fråga mej inte vad han undersöker här ;)
Linnéa som är full av energi hoppade och hoppade på studsmattan.




Ikväll hade Albin fotbolls träning, Dick skjutsade och jag passade på att gå
en kvällspromenad. Det var så skönt ute, Linus som började bli trött, satt
bara och njöt.



Nu måste jag sluta skriva, jag ska nämligen åka och hämta Emelie som
också är på fotbollsträning, i Valsätra. Helt fel sida av stan för oss.
Men men vad gör man inte för sina kära barn.

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0