Underbar höstdag!



Vilken underbar dag!
Våran dag startade med en frukost hemma hos Linda i Bälinge,
vi var där vid halv nio. Linus och Oskar satt med oss och åt.
Kaffe och smörgås är bra gott det.



Efter frukosten, vid tio tiden åkte Linda och jag hem till Lills, dit kom
också Lina och Helena, idag blev det många bebisar. Lillis och Lina har
fått varsinna små flickor.

   
 Nathalie                    Evelina

Lillis bjöd på något väldigt smarrigt till lunch:




Det var fullt ös på alla barnen, Linus var lite larvig, han har börjat
blivit blyg, grin Olle. Han satt mest i mitt knä och tittade. Mammas
pojke. Hm hm!
Idag var det ju så härligt väder, så jag bestämde mej för att gå ut
en lång promenad, vi var nog ute och gick i 70 minuter, jag var sjö
blöt av svett när jag kom hem. Linus somnade skönt i vagnen.



Efter en väl behövlig dusch gjorde jag en latte och satt mej vid datan
för att få iväg min Oriflame beställning. Min super mascara hade
tagit slut och den bästa eyelinern jag haft var också slut, och den
var med till ett kanon pris denna period. Det var många av dem
som beställer av mej som ville ha en sån.


  

Här är lite av höstens nyheter, bild nr 1 är mascaran jag skrev om,
bild nr 2 är ett nytt lypsyl, läppstift och läppglans i ett. Super bra!
bild nr 3 är en trippel ögonskugga med bruna fina höst nyanser.
Oriflames produkter tycker jag är mycket bra till ett bra pris.
Jag använder i stort sett endast deras produkter.

Nu ska jag snart ta på mej varma kläder och åka in till stan, Emelie
spelar match mot Storvreta. Emelie spelade med Storvreta när hon
var mindre, nu spelar hon med Vaksala. Jag måste ju erkänna att jag
inte har så stor lust att gå ut nu, det börjar bli kyligt. Hoppas Dick fixar
te och smörgåsar tills man kommer hem.

Kram från en redan frusen mamma!




Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud vad du pysslar och gör det fint hemma...

Hoppas ni mår bra. Han börjar bli stor nu. Vi måste komma och hälsa på någon dag.

Kram

2010-09-23 @ 09:56:07
URL: http://tessansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0