Städ dag

Direkt när jag vaknade stack jag ut på en morgonpromenad,
idag är Dick ledig så liten fick stanna hemma. Det är så gott
att äta frukost och läsa tidningen efter man varit ute.
Idag blev det tydligen min städ dag, brukar ju göra sånt på
torsdagar, men i morgon ska jag nämligen jobba. Jippi!!
Så det blev till att göra fint hemma idag istället, till helgen
måste det vara fint. Jag ska nämligen jobba lördag också.
Dick brukar förstås säga till mej att vi bor faktiskt inte på ett 
sjukhus, han tycker jag fixar jämnt.


 





Men nu är det klart, Dick ser förstås inge skillnad, men min
vetskap om att det är städat är så skön.
När jag städade runt och rensade i tvättsugan hittade jag
dem här söta kängorna till Linus, har jag tur växer han i
dem i vinter.



Nu står Linnéa bredvid mej och tjatar om middag, hon är så
hungrig, jag tror fan i mej att hon har mask i magen. Hon är
hungrig jämnt. Ja det är väl bara och ställa sej och steka
köttfärs, idag blir det köttfärssås och pasta. Ingen favorit hos
mina barn, men jag tycker det är gott.

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Tjenare!

Vilka tuffa kängor du har hittat! Hur COOLA som helst.Hoppas han kan ha dom nu till vintern. Men vi syns ju på lördag;)

Kram från Bettan

2010-09-15 @ 17:47:22
URL: http://www.vitalyktan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0