Små plock!



Ja ni, imorse när jag skulle ut på våran dagliga morgonpromenad,
så fick jag gå den själv, ja inte utan Linus, utan vovven, den lat-
masken. Gissa var jag hittade honom, jo på vardagsrumsbordet,
liggandes i solen, som en katt. Hmm

Idag har det varit lite små plockande inomhus för min del, Dick han
var ute och grejade. Han stängde poolen för vintern, tror inte jag
kommer att bada mer nu, och gjorde rent bägge bilarn. Jag själv
plockade ner hissgardinen i badrummet och vädrade den, glömmer
jämnt bort den när jag byter de andra gardinerna. Men nu är den
ren och fin och fönstret är putsat.



Jag har även fortsatt att hänga upp mina smycken på hängaren
som Dick satt upp i sovrummet, ja det var ett tag sen men jag
har inte hunnit med, men nu börjar dem smycken jag använer
komma på plats. Det är en del, jag är lite tokig i smycken.



Man har ju inte direkt fått jobba ostört. Linus har sprungit efter med sin
gåstol och små gnällt, undrar om inte nya tandsingar är på väg, saliven
forsar. Efter vi ätit middag så plockade jag fram några nya leksaker,
som de andra barnen hade när dem var små, och då tyckte han livet
var lite roligare en stund.




Den här tyckte han först var lite läskig men sen började han skratta.  Vi
avslutade kvällen med lite brottning, Linus älskar att böka omkring.
Gosepojke!!!


                    Mammas busunge!

Nu ska jag titta igenom ny Oriflame katalogen som kom idag, det
finns alltid nått roligt att beställa. Sen är det åter dags för mej att
titta på idol.



Tjing tjing!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0