Premiär åktur!



I morse innan vi skulle ta våran dagliga morgontur, så fixade 
jag iordning så Linus skulle kunna premiär åka i sin sittvagn.
Han satt som en kung, han såg så mallig ut. Idag var det 
skit kallt när vi gick iväg. Linus var ordentligt påklädd, igår
när jag rev runt bland Albins gammla kläder hittade jag dessa
super gosiga tofflor, dem blev perfekta idag när det var så 
kallt.

  

Jag själv skulle också behöva något nytt att sätta på fötterna, nu
när hösten kommit. Surfade runt och tittade lite och hittade dessa
fina stövlar, men jag skulle även vilja ha ett par låga boots. Vi får se
var det blir, få ta mej till Gränby nån dag.




Till vintern har jag ju mina super varma kängor som jag köpte
förra året, hade glömmt bort dem, blev så glad när jag hittade
dem i garderoben.



Medans Linus sov ute i vagnen så passade jag på att röja undan
utemöblerna, så skönt när det är gjort. Linus vaknade precis när
jag var klar. Då hade klockan hunnit blivit lunch dags, medan jag
gjorde lunch rev Linus runt i reklamen, det såg ut som en tromb
hade farit fram på golvet.



Men Linus var super nöjd med vad han hade ställt till det.
Det var bara för lilla mamma och städa och tvätta hans
händer dem var alldeles svarta.



Idag var det träningsdag för mej, så jag for in vid två, var
tvungen att vara hemma till fyra igen för då skulle Linnéa
iväg på innebandyträning. När hon var lämnad tog Dick och
jag en promenad med vagnen till Ica, toapapperet var slut,
det kan bli lite jobbigt att gå på toa då. Hihih
Linus har börjat vinka, så han satt hela vägen och vinkade åt
alla bilarna, han var iskall om sina små händer, dags att använda
vantar men han drar ju bara av sej dem. Hmhm

Nu sitter jag och Linnéa här vid köksbordet, hon läser sin läsläxa
och har räknat sin matte. Hon är så duktig!



Nu är klockan snart åtta och vi ska kolla på:



Det ska bli kul när fredags finalerna kör igång, tycker jag!

Puss och kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0