Fullerö Handel



Imorse drog jag och Dick in till Friskis och Svettis, Emelie är ledig
på fredagar så hon var hemma med Linus. Han hade varit så snäll,
suttit på sin filt och lekt medans hon tittade på film.
På vägen hem efter träningen blev min kära man så sugen på
en Linné bulle, så han åkte ner på stan och köpte 3 stycken.
Det var smakade väldigt bra med kaffe och bulle efter man duschat.



Bullarna är ju enorma, och så goda!
Efter fikat tog jag med mej Emelie och åkte till Fullerö Handel.
Äntligen, det var ett tags sen jag var där.



Dem hade fått in mycket nytt i butiken, det var mycket olika
ljus och ljuslyktor. Mycket fint nu till hösten.

   


     

Det blev några små inköp, har ju inte hunnit betalat räkningarna än,
och sånt måste ju göras först innan man gör av med pengaran, om man
nu får några kvar.
Nu har mina små inköp kommit på plats, och lyser så fint, ja det var
förstås ljuslyktor. Är ju lite tokig i ljus!

    
 

På eftermiddagen tog jag en promenad med Tintin, så fick Linus somna
i vagnen. Det var så skönt ute, jag hade bara t-shirt på mej.
Här i veckan så lovade Dick barnen att vi skulle åka till Godis lunden i
Rasbo, och sånt glömmer dem inte bort. Så det blev till att fara dit en
snabbis innan middagen, Dick ska jobba hela helgen, så middagen blir
ganska tidig. Nu sitter barnen i soffan och väntar på att klockan ska bli
åtta, då börjar Idol och godispåsen åker fram. Jag var ju förstås också
tvungen att köpa lite godis, fast jag svullade i mej igår, men det fanns ju
så många goda sorter som inte finns i vanliga affärer. Så där försvann min
karaktär, sa till Dick igår att jag ej skuller äta godis på ett tag. Hmmmmm

Ha nu en riktigt mysig kväll!



Kram från mej och Linus!

(PS. Dick om du läser detta inatt. Älskar dej! DS)


Kommentarer
Postat av: Dick

Älskar dig också

2010-09-27 @ 02:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0