Full rulle

Dagen började med en promenad på en timme och tjugo
minuter, idag hade vi sällskap av Christina och hennes hund
Tarzan, Tintins bror. Tänk så mycket fortare det går att gå
när man har nån att prata med. Alltså inte tempot men tiden.
På förmiddagen kom en gammal jobbar kompis och hälsade
på, Madeleine, hon hade beställt oriflame produkter av mej, som hon
hämtade. Vi fikade och pratade en stund, sen drog hon vidare.
Idag blev det middag tidigt, Dick jobbar hela helgen. Suck! Det är
så tråkigt när han jobbar helg.
Ikväll ska ungarna i säng hyfsat tidigt, Linnéa har match i morgon
i Tärnsjö. Samling kl 10. Albin har innebandy träning.
När barnen har lagt sej ska jag ta fram något gott ur frysen, nått jag
varit sugen på länge. Glass tokig som jag är.



Idag har Linus verkligen fått fart på sin gå stol, så nu är det full rulle,
han petar på allt. Så nu gäller det att ha ögon i nacken. Idag drog
han tag i en duk, så ljus lyktan for omkull. Skit kul tyckte han.....



Nu på kvällen sprang han runt runt en halvtimme och bara skrattade, men helt
plötsligt gick luften ur honom och han tog tulen och ställde sej alldels stilla.



Så det blev till att dricka välling och hoppa till sängs.
Nu ska jag gå och ta fram lite fredagmys till barnen.
Vi tänkte titta på Idol.

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0