11:e September

I morse fick vi sovmorgon, Linus sov till tjugo i nio, så
skönt. Sen var det bara att kasta fram frukost, Linnéa
hade samling med fotbollen kl 10, hon skulle till Tärnsjö,
dit skulle hon få åka med sin tränare. Jag var tvungen att
vara hemma och se till att Albin kom till sin innebandy.
Ja den träningstiden höll vi också på att komma försent till,
jag var i fullgång med att måla mitt skåp, var helt inne i
det så när klockan var nästan halv ett fick jag kasta i ordning
lite lunch till Albin och väcka Linus, som tydligen sov som en
stock. Klockan ett började Albins träning. Snabba ryck.



Det är det här skåpet som kommer att bli vitt, just nu har
jag grund målat det en gång. Linnéa är rolig hon, hon trodde
att jag målat färdigt, så hon skrek till mej, mamma skåpet du
målat ser för jävligt ut! Bra ordförråd! Hm hm

När Albin var på träning åkte jag till Linda i Bälinge, tyvärr
fick inte Linus träffa sin polare Oskar, han sov.
Efter träning i dag blev Albin helt slut, han tog en lur i fåtöljen,
när han vaknade gjorde lill brosan honom sällskap. Linus älskar
och ligga och mysa.


                                             Syskon mys!

Nu har äntligen lilla Bettan kommit hem från over there. Hon har varit
i Dallas i 3 veckor. När hon var där köpte hon ett par svarta små
converse till Linus, så söta. Så dem kommer Linus få så fort vi träffas.

CONVERSE KIDS CHARCO

Han kommer bli så tuff i sina fina små skor. Gissa om hans syskon
blir avundsjuka nu. Han har nått som dem inte har.
Jag hade även beställt ett par till min kära man, men den färg han
ville ha fanns inte i hans storlek.
Nu ska vi ta kväll, jag och barnen, Albin springer runt och tänder
ljus, myskille som han är. Mammas stora gospojke.



Hej då på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0