Olycksdag!



Idag när jag tittade ut genom hall fönstret såg det ut
som det brann i träden, dem var alldeles gula. Så fint!

Idag när Linus skulle sova kröp vi ner tillsammans
under täcket, vi sov en timme. Riktigt mysigt.
Vet inte riktigt var den här dagen tagit vägen, har bla
försökt att klippa Linus men det är inte det lättaste ska
jag säga, huvudet far hit och dit. Måste ta med honom
till en frisör, jag vågar bara ge mej på luggen, håret
behövs även klippas upp, stackarn har ju pott frilla.



När jag kom hem från träningen idag hade det varit en trafik
olycka nästa utanför oss. En bil hade farit ut på åkern och
krokat med ett avlopps lock i cement. Det var så pass illa att
ambulanshelikoptern kom, det tog ett bra tag innan dem fick
ut föraren. Hoppas allt gick bra, blev först lite orolig för det
första jag såg var en buss och jag visste att Emelie var på
väg hem.



Det var tydligen andra gången idag som helikoptern var ut,
tidigare idag hade två flickor blivit påkörda och föraren smet.
Vilka svin det finns!

Ikväll är Dick ledig, så snart ska vi sjunka ner i soffan och kolla
på nån bra film, nån actionrulle om jag får bestämma. Men först
ska jag gå upp och läsa två kapitel för mina älskade barn. Det
ska bli mysigt att få krypa ner under deras duntäcken, som har fått
kommit fram igen efter sommaren. Var ut på hemtex hemsida
och tittade lite, barnen önskar sej påslakanset i julklapp, hittade
ett påslakan som såg så mysigt ut, svart och vitt förstås.
Det är väl mysigt att få krypa ner i en ren bäddad säng.



Natti natti!!
Händerna på täcket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0