Nya tips!

Ja igår när man tittade på Äntligen hemma fíck man
lite nya tips. Jag är ju lite smått tokig i lampor, är
just nu på jakt efter nya lite större lampor till fönstren
i vardagsrummet. Men ny ska jag nog försöka göra
mina egna. Lampfötter ska man leta efter på loppisar
och sen är det bara att ta fram lilla sprayburken.
Här kommer ett smakprov på de skärmar Karin
gjorde. Såg att i kommande program så gör hon om
loppis fynd. Intressant!





På förmiddagen var jag in och tränade, sen åkte mina
städgrejer fram. Hinner inte städa på torsdag eller
fredag, så det fick bli idag istället.
Medans jag städade var det somliga som gjorde
tvärtom.....



Onsdagar är Linus favorit dag, då är det Rorry racerbil på bolibompa.



Då sitter Linus som ett ljus och tittar, det är det ända programet
som han sitter still hela tiden.

 

Nej nu börjar lilla Linda att frysa, så det blir att tända i lilla brasan.
Dick hade tänkt göra detta innan han åkte till jobbet men han blev
inringd tidigare idag, tydligen skulle de skadade soldaterna från
Afghanistan anlända till Akis och då måste det var extra vakter för att
stoppa pressen och eskortera dem till avdelningarn.

Jag tror jag får dra på mej raggsockorna tills värmen har kommit,
jag önskar jag hade ett par lika fina och mysiga tossor som Emelie
har på fötterna. Fjolårets julklapp, från Lindex. Dum som jag
var köpte jag inga till mej själv.



HEJ DÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0