Mera regn!

Hej igen!

Ja regnet det bara fortsätter att skvätta. Hmhm
Ingen spring tur blev det, men jag fick en massa
annat små plock gjort. Har varit upp på vinden och
rotat fram lite mera ramar som jag ska spraya vita.
I ramarna satt det en massa kort på barnen som små,
våra små söta gullungar. Undra vad jag tänkte med
när jag plockade bort ramarna, inget som vanligt, det
är ju jätte dumt att ha fina kort ligga där uppe bland
alla små råttor.

 

 

När jag tittar på kort på dem så inser jag att alla fyra har fått
den spetsiga hakan, stackars barn, var kan den komma från tro.
Hi hi. Jo från deras lilla mamma förstås!

Usch och fy vad kallt det börjar bli inne nu, men ikväll orkar
jag inte ge mej ut i regnet och ta in ved, vi får krypa ner under
filtarna och tända värme ljus istället. Ikväll börjar en ny säsong
av Robinson, tänkte kolla om det är nått att se. Personligen
tycker jag att det blivit sämre med åren.




En värmande kram till er alla från lilla mej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0