Målning och piff!

Äntligen äntligen!!
Nu är målning klar för den här gången och jag har
börjat med piffet. Det roliga kvar. Hittade två ljus
stakar och en flaska i glas, som jag också målade
om till vita.



   

  

Idag har jag var så inne i mitt piffande så jag har varit lite
ouppmärksam, Linus den rackaren har farit runt i sin gåstol, han
vickade omkull en av mina stora krukor i vardagsrumsfönstret, den
gick i ett antal bitar, det var bara att åka till affären och köpa superlim.
Grrrrrrrrr
Inte nog med det han har även knuffat omkull en av mina ljusstakar
i fönstret, så den har sprukit och det for ur en glas skärva.
Lilla klåfinger!!!!



Han är överallt och river och sen flinar han bara!
Det är inte bara han som har hittat på bus idag, rätt som
det var kom Tintin med nått i mun, nått som inte var hans.



Nu ska jag ta tag i nästa projekt som jag har kvar att göra
idag, Emelie vill att jag ska färga hennes hår. Det ska tydligen
bli kastanjebrunt.  På vintern vill hon vara mörk och på sommaren
vill hon ha ljusa slingor, hennes egen hårfärg är mitt emellan
så det är lätt för henne att variera sej.

Kramis på er alla från Mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0