Lördag 2:a Oktober

Prosit!
Vaknade med huvudet alldeles fullt av snor, smaken
är också borta. Hur kul är det att äta då, man kan ju
lika gärna äta papper.
På jobbet var det full rulle, dagen gick så fort. Det är
ett sånt härligt gäng som jag jobbar med, det är så¨
kul att gå till jobbet. Hoppas det blir mycket i morgon
också. Idag var man ju tvungen att handla igen, det
hade äntligen kommit in scarfs till Linus, så inte hela
tröjan blir blöt nu när han dreglar så mycket.
Han såg ut som en liten cowboy.



Hade tänkt att jag skulle hinna in på Chilli idag, men ack vad
jag bedrog mej, dem hade hunnit stänga.
Jag har nämligen sett lite saker till hemmet som jag skulle
in och kolla på, måste ju titta några gånger och känna efter innan
jag kan köpa nått.


Dessa två puffar hade jag tänkt ha uppe på allrummer när jag
blir klar där, perfekt för barnen att sitta på när dem spelar
tv-spel, kan även användas som bord om man sitter i soffan
och myser.



Den här stora golv kandelabern har jag länge gått och tittat
på, den kommer att passa in kanon bredvid mitt fina skåp som
jag håller på målar.
Har även sett en jätte stor ram, med flera småramar i , som jag
skulle vilja hänga över våran säng. Har tyvärr ingen bild på den.

Nu är jag ganska trött och ska nu lägga mej under en filt, hade
tänkt gå och sova tidigt idag men kom tyvärr på att jag måste
hämta dottra vid tåget vid halv elva. Hon har varit till Linköping
med sin kompis idag. Jag får väl halv sova i soffan, efter ett glas
vin som jag tog till maten känner jag mej ganska sömnig.
Nu börjar en bra film på tv4film, Shell we dance, med Richard Gere.
Det blr nått att vila ögonen på.

Go kväll på er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0