Hemma igen!



Ja då var man hemma igen! Vilken kväll jag och min
kusin har haft det, så mysigt. Vi har pratat och ätit,
pratat lite till och ätit. Jag är så mätt.
Caféet var helt underbart, ett litet gammalt hus med
många små olika rum. Inredningen gick helt i den
gammla stilen som huset. Det var så rofullt, nu har
man laddat battrierna och hunnit längtat hem till mina
underbara barn.



Ja jag han ju shoppa lite också.Hihi
Mitt övergatan låg en inredningsbutik/barnbutik och där
var det kvällsöppet, vilken tur för mej, för där i fönstret
hängde det en ljuslykta det stod Linda på. Hahaha
Det fanns en hel del annat fint också.
Så det första jag gjorde när jag kom hem var och prov
tände den.



Måste bara säga att barnen har varit så duktiga hemma
och tagit hand om varanndra, Emelie
är en klippa!

Nej nu ni måste lilla mammsen hoppa i säng.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0