Fika hos mamma!

I morse sov vi allihopa till tio över nio, så skönt!
Vi studsade upp ur sängarna och gjorde i ordning
frukost. Rostat bröd med marmelad. Mums!!
När frukost stöket var avklarat åkt vi in med barnen
till mamma, Dick och jag tänkte träna. Det blir så
sällan vi kan träna tillsammans. Jag körde styrka i
en halvtimme och sprang i en halvtimme.



När vi kom tillbaks till mamma var fikat framdukat,
tur att man varit och tränat, när det fanns så mycket
gott. Vi stannade inte så länge, Linus började bli så
trött. Han somnade som en stock i bilen.
På eftermiddagen har det inte hänt så mycket, jag har
mest varit rastlös, inte vetat vad jag skulle göra. Har
mest gått och små plockat.  Kunde inte ens gå ut en
promenix med dogen, det bara regnade. Suck!!



Nu har min trötta gosepojke fått nanna kudden, han var
så trött. Snart är det även dags för dem andra två skit
ungarna att hoppa i säng, skola i morgon. Själv ska jag
lägga mej i soffan klockan nio och titta på en av mina
favorit filmer, Beck. Dem är så bra. Har egentligen
sett den här filmen men den är värd att se igen.
Nu är det bäst att jag hoppar in i bilen och far iväg och
hämtar Linneá hos sin kompis, om jag ska få i säng
henne till åtta.

Ja roligare än så här har inte min dag varit, men man
kan ju inte ha kul jämnt.



Hej hopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0