Äntligen fredag!

Vilken mys fredag!
Vi startar dagen med att fara till Linda i Vänge, hon
hade gjort en riktig god fredgas lunch, nacos i ugn.
Till kaffet hade hon gjort en smarrig äppelpaj. Mums!
Linus var tyvärr lite trött när vi var där, idag hade jag
bestämt mej för att Linus bara skulle få sova en gång
under dagen, efter lunch. Han sover ju så länge på
morgonen, i morse fick jag väcka honom tio i nio, det
gör att när han sover förmiddag och eftermiddag så
blir det knappt en timme åt gången, så jag tänkte om
jag lägger honom en gång kanske han sover längre.
Mycket riktigt det gjorde han, han sov i två timmar.
Vi får se hur jag gör i framtiden vad som blir bäst, han
känns fortfarande för liten för att bara sova en gång.
Vilka bekymmer man kan ha!!





Liten börjar bli stor!

Efter att suttit still på rumpan hela förmiddagen och bara ätit
så åkte jag in och tränade, så nu kan jag få plats för godis 
påsen jag köpt. Hahaha!!
Ikväll blir det bara jag och Albin hemma, ja lill skit också, Linnéa 
åkte bussen till mamma i stan, hon åkte inte bussen själv utan
tog samma buss som Emelie in.
Vi ska ha en riktig mamma och Albin kväll, Albin har namnsdag 
idag så jag var till affären och köpte en massa smask. 



Nu har jag precis kommit hem efter att har varit och hämtat
Albin vid Ica, han har stått med sparbössa för Världens Barn.
Det var frivilligt och självklart vill Albin ställa upp.



Nu ska det tändas ljus och göras mysigt inför fredagsfinalen i
Idol.

Ha en härlig fredags kväll!



Kram från en godis sugen tjej!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0