3:e Oktober

Ännu en jobb dag har nått sitt slut, denna dagen gick
också fort, en hel del kunder i butiken. Min kära familj
kom in en snabbis och sa hej. Dem hade varit till graven
och planterat ljung. 
Det är så kul att komma hem efter en arbetsdag, Linus
blir så glad när man kommer, han vinkar med sin lilla hand.
Sen ska man ta upp honom på en gång annars vråla han.



Nu börjar det bli full fart på liten, han har äntligen kommit på
att man kan ta sej framåt när man ligger på magen, han har
även börjat lagt sej ner när han sitter, för att sen sticka iväg.
Än är inte hastigheten så hög, men det står väl inte på innan
han är överallt.





Idag känns det bättre med förkylning, smaken har så smått kommit
tillbaka. Nu kände jag hur middagen smakade. Idag serverades chilli kyckling
med nötter och färskpasta.  Alla åt och smaskade, förutom Linnéa, hon åt
bara pasta.



Linus satt också med vid bordet förstås, han tigger värre än en hund.
Han äter verkligen allt. Efter en stund fick han tag på en läsk flaska
och den satt han och pilla och pilla på. Hur spännande som helst.



När det var dags för Linus att hoppa i säng så fick Dick lägga honom,
så gick jag och barnen ut en kvällspromenad med Tintin, det var så skönt
att komma ut efter att varit inne hela dagen.
Det är skola imorgon och dags för barnen att hoppa isäng, ikväll
ska Dick och jag äta lite gott, han har jobbat 4 nätter, så vi ska fira lite
helg. Dick har lagt in en sån här flaska på kylning:



Skål skål!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0