Tjej mys!

I morse när jag vaknade var jag lite seg, somnade
inte ordentligt förrän halv två, då Emelie kom hem
från stan. För att komma igång drog Linus och jag
iväg på en lång powerwalk, det var så skönt, solen
sken, jag blev genast mycket piggare.
När vi kom hem hade även party prinsessan vaknat,
så vi åt frukost tillsammans. Sen var det dags att göra
sej i ordning för att åka in till stan för att hämta hem
Linnéa. Fick nått ryck och bad Emelie locka mitt hår.



På väg hem från stan stannade vi till på Colorama, Linnéa
ska få en ny fondvägg i sitt rum. Vi hittade några som hon
fastnade för men vi måste först titta runt lite till. Men det får
bli en annan dag när inte Linus är med, nu var han så trött.
Efter Linus sovit middag lekte Linnéa med honom på golvet,
han blev så glad när hon kom hem igen.  Linnéa masserade
Linus på ryggen, han låg alldeles stilla.



Det var inte många minuter hela familjen var tillsammans, Albin
hann inte mer än hem innan nästa kompis ringde och frågade om
Albin ville sova där, så honom ser jag inte förrän på lördag igen
för imorgon åker han till sin mormor och sover där.
Nej nu ni är det bråttom, snart börjar Robinson och vi ska göra
lite scones, lite tjej mys.

Det var allt för stunden, ha det så gott!

Tjing tjing!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0