17:e November



Go kväll go kväll. Mörkret faller snabbt, redan klockan halv
fyra tändes utebelysningen. Lite mysigt med mörkret, tycker 
om att få tända ljus.
Idag sov jag och Linus till klockan nio, så skönt. När vi
ätit frukost kom Dick hem igen efter att ha varit och tränat,
då var det min tur att göra samma sak. På vägen hem från
träning stannade jag och köpte smaskiga lussebullar till
fikat. Nästa vecka är det dags att baka lite lussebullar till
advent.
Efter att ha varit och hämtat barnen i skolan passade jag på
att ta en promenad med vagnen när Linus ändå var på
klädd. Alla träden var så fina, synd att inte solen sken.





Idag var det riktigt kallt ute, det var till att plocka fram tjocka
vintermössan till liten. Vi var nog ute och gick i en och en halv
timme.Men Linus frös inte, han var som en kamin när vi kom
in..





Nu har vi precis klarat av alla läxor, det är ett pyssel med alla
läxor och träningar som ska hinnas göra. Nu kan man snart
ta kväll, jag ska bara skura av golven, Dick hade varit så duktig
och städat toaletterna när jag var in och tränade så städningen
gick ganska fort idag. Jag tycker att toan är det tråkigaste att
städa.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Johanna- Bettans dotter.

Mamma sa att du hälsade så mycket idag ! så jag får ta och tacka :)



Kram

2010-11-17 @ 22:39:59
Postat av: Annica Nilsson

Jag tycker städning är lite roligt. ;D

2010-11-17 @ 22:51:03
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

fina bilder :)

2010-11-17 @ 23:02:14
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Sjuka Tanke

Jag tycker att det ska vara ljust till 8 minst :(

Men mysiga bilder!

2010-11-17 @ 23:24:53
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0