UNT- Cupen

Upp med tuppen var det som gällde idag, ja inte behövde
man ställa någon klocka inte, Albin väckte hela huset 06,20,
han hade mardrömmar sa han. Sen är det ju tydligen dumt
att försöka somna om, istället går man in och väcker Linnéa
och börjar spela tv spel. Grrrrrrrrrrrrrrrr!
Idag har Albin haft tre matcher, så vi har varit i allianshallen
från nio till tre. Det blev en lång dag för Linus, han hade lite
svårt att sova när det klappades i händer och visslades i pipa.
Albins lag vann två matcher, idag spelade Albin back, han for
runt som en vessla. Han är en riktig klippa på planen.
Det måste han ha från mamma. Hahahaha!
Men jag far runt med skurmoppen som en vessla!





I morgon spelar Albin två matcher men då stannar jag och
Linus hemma, första matchen är nio, tänkte låta Linus få
sova.
Efter matcherna idag åkte jag direkt till Friskis och tränade,
det gick lite tungt idag, jag blev lite seg efter att ha suttit
och tittat på innebany hela dagen. Men jag var så nöjd när jag var klar.

I kväll är det



Och det måste man ju se. Hon är för rolig Maria Montazami.
Nej nu ska jag gå och ringa till min lilla farmor som fyller år idag.
Sen ska jag skicka ungarna i säng, tuppen galer ju i morgon också.

Kuckeliku på er allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0