Snögubbe!

Sitter här i köket med en kopp kaffe och en macka, behöver 
lite i magen efter jag tränat. Liten har precis somnat in för
en liten stund, så jag passar på att sätta mej vid datan en
snabbis.  Linnéa är ute och leker i snön, att det kan vara så
roligt, det är ju så vått.



På förmiddagen fick jag ett ryck och möblerade om
i Albins rum, det blev mycket bättre än innan. I kväll
ska jag göra ett nytt ryck i Linnéas rum, rensa bort lite
leksaker som ska upp på vinden, försöka få upp skriv-
bordet så det blir lite ordning i kaoset. Imorgon hinner
jag ingenting för då ska jag jobba, så roligt.
Jag får försöka måla klart väggarna på fredag.
Det går sakta men säkert framåt.

Snart börjar mörkret falla och det är dags att laga middag,
idag är faktiskt den enda dagen på hela veckan som det
inte  är någon idrott för barnen, alla kan äta tillsammans.
Det är även Linus favorit bolibompa dag, det är Rorri racerbil,
han blir så stilla.



Ha en fortsatt bra dag!
Kram



Kommentarer
Postat av: Madde

Herrejösses vad får du all energi ifrån??

Jag känner mig nöjd med att ha lyckats ta mig både till och från dagis och dessutom fikat med föräldrargruppen. I hemmet vill jag göra massor...typ städa...men till det räcker inte energin alls :(

Hoppas allt är bra med er annars!

Kram

2010-11-10 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0