Ny vecka!

Ja då var veckan i full gång!
Jag startade veckan med en racket fart, klockan
halv nio var jag och Linus på Ica Maxi. Det går så
bra att hanla med honom, han verkligen älskar att
åka kundvagn. Den ända gången det blir lite gnäll
är vid bananerna, men han blir snabbt tyst när han
får smaka.


Min lilla apa!

När vi hade kommit hem och fått in alla varorna i kylen
kröp vi till sängs och sov en timme, det var så skönt.
Nu händer det verkligen mycket, Linus lär sej ny saker
hela tiden. Han sitter och pekar med sitt lilla pekfinger
och säger dä dä. På bara några dagar har han börjat gå
upp i krypställning och idag kröp han en liten bit. Idag
satt han sej upp från liggande alldeles själv, första gången
satt han alldeles stilla och bara tittade, vad hände?



På eftemiddagen stack jag in till stan igen, den här gången var
det för att träna. Men usch så mycket folk det är på eftermiddagarna,
allt tar lite längre tid då. Grrrrr!
Nu har vi precis kommit in från en skön promenad, hela familjen, ja
nästan Emelie satt hemma och pluggade och Linus hade somnat.
Barnen hoppade och kastade sej i snön, att dem bara orkar.
Igår plockade jag fram lite gardiner som ska upp till advent, så nu ska
jag gå och stryka lite, för sen klockan nio måste jag ju titta på min
favorit i Hollywood fruar, Maria Montazami.

Bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0