Innebandy



I morse bar det av på innebandycup. Linnéa spelade sin
första match kl 10 i Vattholma. Hon var jätte duktig, gjorde
tre mål. I cupen spelade hon tre matcher, två vinster och en
oavgjord.



Linus var hejarklacksledare i bakgrunden.



Efter cupen var det dags för mej att åka in till stan för att hämta
hem Albin som sovit hos sin mormor. Linus var så trött i bilen, somnade
direkt.



Jag hade även lovat mamma att skjutsa upp henne till akis,
hon har fått problem med sitt ena öga och läkaren misstänkte att det var
glaskroppen som höll på att lossna. Fy!!
Albin och jag stannade kvar i caféterian vid ingång 70 en timme utifall det
skulle gå ganska snabbt, så kunde vi vara snälla och skjutsa hem henne
igen. Jag passade på att ge Linus lunch.



Det tog lite för lång tid så jag ringde min bror och han lovade att
skjutsa hem henne.
På eftermiddagen passade Dick och  jag på att ta en långpromenad
med dogen, solen sken så fint. Innan vi var hemma hade nästan
solen gått ner och det blev genast väldigt kallt.
Nu ska vi mysa lite med barnen, i kväll blir det sängen tidigt,
imorgon är det innebandy i Tierp, alltså ingen sovmorgon i morgon
heller. Snyft!!

Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0