Helt slut!



Jag  måste börja med att säga att i förra inlägget hade jag inte
många rätt, en hel del stav fel men jag sa ju att jag var lite snurrig.
Ska försöka stava rätt den här gången men ibland går det lite fort.

Linnéa är nu hemkommen, helt slut. Somnat i soffan.
På måndag morgon ska hon till handkirurgen, hon har nämligen ingen
känsel i två fingrar. Dem misstänker att nerverna är skadade, och då
måste dem sys ihop, en liten operation. Bettet har nästan gått igenom
handen, handflatan gick att vika upp som ett lock. Underhudsfettet låg
utan på handen så det fick dem trycka tillbaka. Tur att jag inte var med
och såg eländet. Nu ska hon äta antibiotika i 7 dagar. Det blev en dyr
fredagskväll med sjukhusbesök och antibiotika kostnader. I morgon
måste man komma ihåg att ringa till försäkringsbolaget.

Nej nu ska jag titta på Idol utröstningen. Sen är det sängen nästa-
Arbetsdag i morgon.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars lilla Linnèa! Tur att mormor slapp se handen!Usch o fy!!

På tal om försäkringsbolag, det här måste väl gå på hundskrällsägarnas försäkring!! Dom ska väl för sjutton betala alla sjukvårdskostnader!!! Har dom inte ens erbjudit sig att göra det?! Helt sjukt! Finner inte ord! Kram

2010-11-13 @ 18:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0