Familjedag!



Idag har familjen Hammar haft en familjedag. Dick och jag
beslöt att vi skulle dela upp oss med barnen och göra något
som dem tyckte var roligt. Dick tog med sej Albin och Linnéa,
först besökte dem muséet Gustavianum.



Linnéa knäppte lite bilder, jag tänkte på din blogg sa hon.
Gullunge!!

  

Augsburska skåpet i mitten.

Efter Gustavianum åkte dem vidare till Domkyrkan och tittade
på julkrubban.



Sen avslutade dem dagen på Subway. Barnen lyckades
få i sej dessa stora baugetter. Så gott tycket dem. Dick
stackarn åt ingenting han har så ont i munnen efter att
ha dragit ut en tand igår.


Två nöjda barn!

Jag i min tur tog med mej Emelie och Linus på en shopping
runda, det är ju det ungdomar tycker är kul. Det är så sällan
bara hon och jag gör någonting själva, ja liten var förstå med.
Vi hade tänkt gå på stan men regnet öste ner så vi drog till
Gränby istället. Emelie köpte ett par nya inomhusskor, jeans 
och en topp. Vi tog en fika på Fågelsången, dem har ju öppnat
på Gränby, precis utanför Stadium.



Jag var förstås och tittade på stövlarna som jag har fastnat
för men jag anser att jag inte har råd att köpa dem. Men
titta kan man ju göra. 




När vi sen var samlade allihoppa igen blev det fullt ös, alla skulle
iväg igen på olika aktiviteter. Vi kastade iordning lite hamburgare
med bröd och pommes, sen drog alla. Emelie ska på fest på
Vedalanation, Dick ska jobba, Albin sova hos en kompis och
Linnéa ska sova hos sin faster. Så det blev bara jag och Linus
kvar hemma. Det känns hel konstigt, vad ska jag göra nu då.
Jag tror jag lägger mej på rygg i soffan. Det är ju en del att se
på tvn ikväll.

Tjingelling på er!!



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0