Morsdag

Åhh vilken seg morgon!!
Jag och barnen kom inte hem förrän kl 01,30 på
lördags natten, vi var hos Karin och tittade på
schlagerfestivalen, sen tyckte Linus att det var
morgon kl 8. Jag lyckades få Linus att ligga kvar
och mysa i sängen i två timmar, sen var det dags
att stiga upp. När Dick vaknade åt vi mys frukost.
Eftersom det var morsdag så bestämde jag att
vi skulle åka in och träna, Emelie fick vara hemma
med barnen.
När vi kom hem hade mina underbara barn bakat
en rabarberpaj och dukat upp fika så fint i uterummet.
Under min kaffe mugg låg en servett som dem skrivit
så fint på. Jag fick även jätte fina rosor och en present.



                  



Min egen underbara mamma fick jag inte tillfälle att uppvakta, hon
var i Göteborg och sprang ett lopp. Vi får ta det nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0