Snart Påsk

Idag är en dag som jag har hunnit göra en hel del.
Började med att lämna barnen i skolan, sen gasade
jag och Linus in till Friskis. Dick kom också dit en stund
efter oss. Han hade varit och besiktat forden. Utan anmärkning.
SKÖNT!!!!!!!
På vägen hem passade vi på att stanna på Samköp för att köpa
sill till påsk. Deras egna inlagda sill är sjukt god. Vi köpte de sista
sillbitarna. Sån tur man kan ha.
När vi kom hem var det gott att ta en kopp kaffe, och vi gjorde
goda baugetter till. Mums...
Klockan halv tolv hade jag bestämt med Christina att vi skulle ta
en promenad med hundarna. Vi var ute och gick i en timme och
fyrtiofem minuter. När Christina kom hade hon med sig påskris
till mej. Super bra, så slapp jag ge mej ut i skogen...
Nu på eftermiddagen har jag och barnen städat och påskpyntat.



Linnéa hade fullt upp med att veta var hon skull ställa kycklingarna.
Nu är middagen avklarad och Dick har åkt och jobbat.
Linus har så ont i magen skriker och sover till och från. Han har som
vanligt inte bajsat på en vecka. Om det bara ville komma ut.
Just nu är han vaken och skriker, Emelie försöker få tyst på honom...
Stackars liten!!!!(Linus alltså)
Jag ska gå ner och lösa av henne nu...
Så här ser en glad Linus ut...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0