Gårdagens fredagsmys

Här kommer lite bilder från gårdagens fredagsmys hemma hos min kusin.
Vi hade det så mysigt och tittade på let´s dance. Vi åt en massa gott.
Heja Mattias och Cicci!!!!!!!!!!!!!!

             


 

Vi stannade kvar ända till 23,00 i Enköping.
Linus somnade i soffan vid halv elva och vakande inte förrän i morse
kl 05,30...
Sömntuta!!!!!!!!!

Nu på förmiddagen har vi tagit det lungt.
Barnen sitter och spelar i Albins rum och jag har gått och
plockat lite.
Nu ska jag gå och säga till Linnéa  att det är dags att byta om och
åka på innebandy träning.
Albin har också träning idag, den börjar när Linnéas slutar.
Det blir till att skjutsa fram och tillbaka.
Medans dem tränar så tänkte jag passa på att åka till coop och
köpa billigt påskgodis till påskäggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0