Det som göms i snö kommer upp i tö....

Idag tog jag och Linus en skön sovmorgon ända till 10,30.
Där försvann den förmiddagen.
Dick skötte markservicen och fick iväg barnen  till skolan.
Efter frukosten tog jag vagnen och gick och möte Linnéa i
skolan. Hon slutade 12,20.
Hon babblade på hela vägen bla om att hon hade varit in
till stan, till Bror hjorts hus..
Albin har varit hemma idag, hade feber inatt men nu verkar
det inte vara någon större fara med honom. Han ligger på
Emelies säng och kollar på film.
Det märks att det börjar bli vår snön smälter på bra, men
som sagt det som göms i snö kommer upp i tö. Hmmmmm
Jag upptäckte att hundbajsen kommit fram, inte så mysigt att
sätta ner dojjan i.
Det var bara att ta fram spaden och sannera tomten.
Emelie hade räkant hundbajshögarna på väg hem från skolan, 92st.
ÄCKLIGT!!!!!!!!!!
Snart är det dags att börja med middagen, det blir stuvade makaroner
och köttbullar. Då blir Linnéa nog glad när hon kommer hem från sin
fotbolls träning.
Emelie skulle också haft löpträning idag men hon har så ont i sina knän, så
hon hoppade över den. Hon satt sej 30 min på motionscykeln istället men
det gjorde tydligen lika ont det. Tröstlöst att inte kunna träna när man vill...
Nu hör jag att lilleman har vaknat därnere, han kvittrar på som en fågel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0