Badtime

Jag bara undrar!!!!!
Hur mycket bajs kan det få plats i de små bebis kropparna??
Nu har inte Linus bajsat på 4 dagar.
Vilket gör att han blir missnöjd efter att han ätit, det går snabbt över men jag
tycker så synd om honom.
Nu har jag provat att lägga honom i badet ihopp om att lite värme och sprattlande
skulle sätta fart på magen. Men ack vad jag bedrog mej.
INGET BAJS!!!





Linus tyckte det var väldigt skönt iallafall, men vilket liv det blev när han skulle
komma upp. Brr vad kallt!!





Oj vad tiden rinner iväg. Nu är det bäst att jag lagar lite mat så jag
hinner skjusa in Emelie på träning. Mysigt väder att träna i, själv går jag
in till min svägerska i värmen och tar en kopp kaffe.Hi hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0