Service dags

Idag måndag var det dags för mej att lämna in
vagnen på 4 mån service på babyland.
Undertiden gick Linus och jag en runda och tittade
i affärer. Linus fick sitta i Linnéas gamla sittsulky,
det tycke han mycket om, han är ju så nyfiken.
Vi var b la in på Kappahl, där hittade jag en söt rosa
tunika, som jag tänkte skulle passa att ha på sej på
skolavslutning. Tänk att det är skolavslutning på
torsdag och min stora tjej går ut nian.
Åter till tunikan, eftersom jag inte kunde betämma
mej så köpte jag den inte men jag ångrade mej
förstås, så min snälla underbara mamma cyklade ditt
på eftermiddagen och köpten den.
På eftermiddagen var Dick och jag in och tränade, den
här veckan är lite körig, så det gäller att ta vara på
varje tillfälle.
Imorgon ska jag skjutsa Emelie till frissan, hon har
avslutningsbal imorgon kväll så det gäller att göra sej
fin. Dick tänkte passa på att även ta Albin till en frissa,
så han är fin i håret till avslutningen.
Nu ska jag ta kväller!
Ja just det jag glömde ju berätta att Linus har vänt sej
från rygg till mage idag. Övning ger färdighet!!!
Han låg där och var så mallig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0