Pulka dags!

Imorse var det skönt när klockan ringde sex att känna
att man fick ligga kvar och sova några timmar till.
Det var Dick och Linnéa som skulle upp. Innebandycup
i Vänge. Cupen gick kanon, dem fick silver.





Idag har vi tagit det lungt här hemma, Linus lär sej en massa
nytt hela tiden och det ska han träna på om och om igen.



På eftermiddagen kom fasters lilla skrutta på besök, hon ville att lill kusin
Linus skulle följa med ut och åka pulka, så det var bara för mej att klä
på honom, det blev premiär tur i pulka för Linus. Han tyckte det var roligt
enligt tjejerna, men dem ledsnade fort på honom, dem ville åka själva. Hihi





Efter han varit ute och åkt pulka försökte jag få honom att sova en
stund men inte då, han var helt vild. Så idag har han bara sovit i tjugo
minuter, gissa om han var till salu på eftermiddagen. Jag fick lov att
kasta ner honom i badet för att hitta på nått skoj. Han fick en ny badleksak
av mormor i julklapp, den fann han mycket roande.



Han satt länge och försökte få klossarna i hålen.





En ny badad och trött kille, nu äntligen fick han gå och lägga sej.



Gissa till vem detta fina rosa paket var till, jo mej förstås.
Min kära jätte gravida kompis Åsa kom och grattade mej, så
vi har fikat och haft lite bebis snack. Tänk vad med latte vi kan
dricka i vår, när vi kommer att vara hemma tillsammans.
Ja just det ni kanske vill veta vad det är där i, hihi, nått som jag
är stor förbrukare av, i alla dess storlekar och som kom mycket
väl till pass. Tack kära Åsa!!!
Har ni inte kommit på det, en ledtråd!



Nej nu ska jag lägga mej och försöka bli av med min förkylning,
jag håller på bli tokig, jag är såååååååååååååå tränings sugen,
kanske kanske imorgon. Håll tummarna!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0