Måndag 27:e December

Det är så skönt med jullov, man får sovmorgon varje
dag. Underbart!!



Och att få kunna ligga kvar i sängen och få mysa.

Barnen fick nått ryck idag och letade fram skridskorna, så
Dick och barnen drog iväg nån timme för att åka, undertiden
tog jag en lång promenad med hund och vagn.





När Dick och barnen var hemma igen åkte jag iväg tillsammans
med mama till Ica Maxi för att handla inför nyår. Skönt att ha
det gjort i tid. Här ska det göras kalkon. Yammi!!
Emelie har varit på stan och gjort av med pengar, måste säga
att hon inhandlat många fina plagg. Själv orkar jag inte trängas
bland folk, men jag måste ge mej ut och trängas nån dag för
snart är det dags för två födelsedagar, Linnéa och Linus.
Bra timing av mej och Dick att lyckas få två barn i Januari. Hmmmm!

Nu ska jag bädda ner mej i soffan, har lite ont i bihållorna. Suck!!

Kramis på er!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0