Lunch besök

Äntligen fick vi till det!
Idag hade jag ett mycket trevligt lunch besök, Madde och
hennes lilla söta bebis, Hedda.



Tyvärr tyckte hon inte om att jag tog kort på henne.
Tiden gick så fort, vi pratade om ditt och datt. Vi åt
lite lunch och fikade. Sen var det dags för Madde att
hämta storebror på dagis.
Linus var jätte nyfiken på Hedda, han skulle fram hela
tiden och titta eller helst skulle han nog känna. Han
blev så arg när han inte fick ta i henne.
Linus har börjat med nått nytt, när han blir ledsen så
åker hela under läppen ner, han ser helt förtvivlad ut.
Ikväll låg han på köksgolvet och var så glad, då slog jag
tån i och skrek till och vips så kom underläppen. Han blev
så rädd.











På eftermiddagen tog jag en sväng till Friskis och Svettis,
när jag kom hem hade min kära man fixat i ordning middag.
Falukorv i ugn! Det smakade så bra, Linus åt en stor portion,
det var mer än Linnéa gjorde, hon åt bara potatismos. Hmmm!
Idag med posten kom mitt efterlängtade halsband som jag
beställt, det var så fint. Mycket nöjd!



På staven står alla barnens namn.

Nu ska det snart ses på Robinson!
På återseende!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för en jättetrevlig förmiddag och god mat! Du har faktiskt lyckats fånga det första fotot på en Hedda som ler så vi kanske knycker det om det är ok?

Arvid sov som en stock när jag kom till dagis så vi fick snällt sätta oss ner och vänta till han vaknade.



Ha det gott tills vi ses igen!

Kram

2010-12-02 @ 22:45:41
URL: http://arvidundret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0